×
Strona główna
Cennik
Funkcjonalności
Kontakt
☰
Sprawna, wielokanałowa
obsługa
klientów
w jednym narzędziu
komunikacja i obsługa
Automatyczna identyfikacja rozmówcy
Pełna historia kontaktów, zapamiętywanie terminów i ustaleń
Definiowanie własnych schematów postępowania
wsparcie pracowników
Jeden kontakt pozwala otworzyć wiele spraw, a jedna sprawa może być obsługiwana w wielu kontaktach
Tworzenie list zadań dla pojedynczych pracowników lub zespołów
Widok 360 – zawiera wszystkie informacje o kliencie, jakie posiada organizacja oraz związane z nim zadania
Scenariusze postępowania firmy, czyli szybkie i skuteczne realizowanie celów firmy
wielokanałowość i wielofunkcyjność
Obsługa wielu kanałów kontaktu na jednym pulpicie pracownika
Przepływ informacji pomiędzy pracownikami
Automatyzacja procesów na podstawie wyboru z systemu IVR
Monitorowanie czasów pracy
zarządzanie zespołem
Warstwa menadżerska – bieżąca kontrola nad procesami związanymi z kontaktem pomiędzy firmą a klientami
Automatyczne i ręczne tworzenie oraz przypisywanie zadań
Organizacja pracy pracowników z uwzględnieniem specjalizacji, doświadczenia, aktualnego obciążenia i zadeklarowanych przerw
Zapobieganie dublowaniu spraw
bezpieczeństwo
Bezpieczeństwo przechowywania danych
Autoryzacja klienta – kontrola przekazywanych informacji
Bezpieczna wymiana danych
integracje
Dedykowany interfejs do integracji z różnymi systemami dziedzinowymi
Zasilanie z plików płaskich
Dwukierunkowa komunikacja
model wdrożenia
SaaS: Na zasobach własnych lub zewnętrznych
Skontaktuj się z nami!
+48 573 560 005
info
@
circlecc
.
pl