Cennik

Ilość Standard Standard+ Enterprise
1-5 licencji 99 zł 118 zł 149 zł
6-15 licencji 89 zł 109 zł 139 zł
16-29 licencji 79 zł 99 zł 129 zł
30+ licencji 59 zł 79 zł 109 zł
*Cena za jedną licencję dostępową (subskrybcja miesięczna)

Zakres funkcjonalny

Funkcjonalność systemu Standard Usługi wdrożeniowe Standard (jednorazowe) + HotRefresh Standard+ Usługi wdrożeniowe Standard+ (jednorazowe) + HotRefresh Enterprise Usługi wdrożeniowe Enterprise (jednorazowe lub dedykowane CR) + HotRefresh
1. Użytkownik nienazwany (abonament miesięczny)
1.1. do 10 licencji jednoczesnych przygotowanie maszyn wirtualnych - 5 MD
1.2. do 20 licencji jednoczesnych
1.3. do 30 licencji jednoczesnych
2. Tworzenie drzewa IVR 1 MD
3. Automatyczne tworzenie zgłoszeń obsługi na podstawie drzewa IVR
4. Obsługa kontaktów telefonicznych
4.1. Obsługa kontaktów telefonicznych przez voicebota
5. Obsługa kontaktów SMS
6. Obsługa kontaktów e-mail
7. Obsługa kontaktów chat
7.1. Obsługa kontaktów przez chatbota
8. Obsługa kontaktów przez formularze www
9. Obsługa kampanii wychodzących
10. Tworzenie skryptów rozmów dla konsultantów 1 MD/ 1 skrypt
11. Automatyczna identyfikacja klientów na podstawie powiązanych numerów telefonów i adresów e-mail nie dotyczy
12. Ręczne zakładanie zadań do obsługi nie dotyczy
13. Wczytywanie zadań do obsługi z pliku płaskiego (CSV) 1 MD/ przygotowanie jednego pliku do 100 klientów
14. Dołączanie edytowalnych i statycznych formularzy PDF do Spraw 1 MD/ 1 formularz
15. Tworzenie ankiet 1 MD/ 1 ankieta
16. Systemowa kontrola terminów realizacji Spraw wraz z historią 1 MD/ konfiguracja terminów do 1O0 spraw
17. Integracja z systemami dziedzinowymi Zamawiającego poprzez interfejs do określenia po analizie systemów do integracji
18. Nagrywanie rozmów w trakcie obsługi
19. Odsłuchiwanie zarchwizowanych nagrań nie dotyczy
20. Wsparcie supervisora przy zarządzaniu pracą nie dotyczy
21. Implementacja 5-ciu scenariuszy Spraw zdefiniowanych przez Zamawiającego 5 MD
22. Implementacja 10-ciu scenariuszy Spraw zdefiniowanych przez Zamawiającego 10 MD
23. Implementacja dedykowanych scenariuszy Spraw 2 MD - Sprawa do 5 kroków
Funkcjonalność systemu Standard Usługi wdrożeniowe Standard (jednorazowe) + HotRefresh
1. Użytkownik nienazwany (abonament miesięczny)
1.1. do 10 licencji jednoczesnych przygotowanie maszyn wirtualnych - 5 MD
1.2. do 20 licencji jednoczesnych
1.3. do 30 licencji jednoczesnych
2. Tworzenie drzewa IVR 1 MD
3. Automatyczne tworzenie zgłoszeń obsługi na podstawie drzewa IVR
4. Obsługa kontaktów telefonicznych
4.1. Obsługa kontaktów telefonicznych przez voicebota
5. Obsługa kontaktów SMS
6. Obsługa kontaktów e-mail
7. Obsługa kontaktów chat
7.1. Obsługa kontaktów przez chatbota
8. Obsługa kontaktów przez formularze www
9. Obsługa kampanii wychodzących
10. Tworzenie skryptów rozmów dla konsultantów 1 MD/ 1 skrypt
11. Automatyczna identyfikacja klientów na podstawie powiązanych numerów telefonów i adresów e-mail nie dotyczy
12. Ręczne zakładanie zadań do obsługi nie dotyczy
13. Wczytywanie zadań do obsługi z pliku płaskiego (CSV) 1 MD/ przygotowanie jednego pliku do 100 klientów
14. Dołączanie edytowalnych i statycznych formularzy PDF do Spraw 1 MD/ 1 formularz
15. Tworzenie ankiet 1 MD/ 1 ankieta
16. Systemowa kontrola terminów realizacji Spraw wraz z historią 1 MD/ konfiguracja terminów do 1O0 spraw
17. Integracja z systemami dziedzinowymi Zamawiającego poprzez interfejs do określenia po analizie systemów do integracji
18. Nagrywanie rozmów w trakcie obsługi
19. Odsłuchiwanie zarchwizowanych nagrań nie dotyczy
20. Wsparcie supervisora przy zarządzaniu pracą nie dotyczy
21. Implementacja 5-ciu scenariuszy Spraw zdefiniowanych przez Zamawiającego 5 MD
22. Implementacja 10-ciu scenariuszy Spraw zdefiniowanych przez Zamawiającego 10 MD
23. Implementacja dedykowanych scenariuszy Spraw 2 MD - Sprawa do 5 kroków
Funkcjonalność systemu Standard+ Usługi wdrożeniowe Standard+ (jednorazowe) + HotRefresh
1. Użytkownik nienazwany (abonament miesięczny)
1.1. do 10 licencji jednoczesnych
1.2. do 20 licencji jednoczesnych
1.3. do 30 licencji jednoczesnych
2. Tworzenie drzewa IVR
3. Automatyczne tworzenie zgłoszeń obsługi na podstawie drzewa IVR
4. Obsługa kontaktów telefonicznych
4.1. Obsługa kontaktów telefonicznych przez voicebota
5. Obsługa kontaktów SMS
6. Obsługa kontaktów e-mail
7. Obsługa kontaktów chat
7.1. Obsługa kontaktów przez chatbota
8. Obsługa kontaktów przez formularze www
9. Obsługa kampanii wychodzących
10. Tworzenie skryptów rozmów dla konsultantów
11. Automatyczna identyfikacja klientów na podstawie powiązanych numerów telefonów i adresów e-mail
12. Ręczne zakładanie zadań do obsługi
13. Wczytywanie zadań do obsługi z pliku płaskiego (CSV)
14. Dołączanie edytowalnych i statycznych formularzy PDF do Spraw
15. Tworzenie ankiet
16. Systemowa kontrola terminów realizacji Spraw wraz z historią
17. Integracja z systemami dziedzinowymi Zamawiającego poprzez interfejs
18. Nagrywanie rozmów w trakcie obsługi
19. Odsłuchiwanie zarchwizowanych nagrań
20. Wsparcie supervisora przy zarządzaniu pracą
21. Implementacja 5-ciu scenariuszy Spraw zdefiniowanych przez Zamawiającego
22. Implementacja 10-ciu scenariuszy Spraw zdefiniowanych przez Zamawiającego
23. Implementacja dedykowanych scenariuszy Spraw
Funkcjonalność systemu Enterprise Usługi wdrożeniowe Enterprise (jednorazowe lub dedykowane CR) + HotRefresh
1. Użytkownik nienazwany (abonament miesięczny)
1.1. do 10 licencji jednoczesnych
1.2. do 20 licencji jednoczesnych
1.3. do 30 licencji jednoczesnych
2. Tworzenie drzewa IVR
3. Automatyczne tworzenie zgłoszeń obsługi na podstawie drzewa IVR
4. Obsługa kontaktów telefonicznych
4.1. Obsługa kontaktów telefonicznych przez voicebota
5. Obsługa kontaktów SMS
6. Obsługa kontaktów e-mail
7. Obsługa kontaktów chat
7.1. Obsługa kontaktów przez chatbota
8. Obsługa kontaktów przez formularze www
9. Obsługa kampanii wychodzących
10. Tworzenie skryptów rozmów dla konsultantów
11. Automatyczna identyfikacja klientów na podstawie powiązanych numerów telefonów i adresów e-mail
12. Ręczne zakładanie zadań do obsługi
13. Wczytywanie zadań do obsługi z pliku płaskiego (CSV)
14. Dołączanie edytowalnych i statycznych formularzy PDF do Spraw
15. Tworzenie ankiet
16. Systemowa kontrola terminów realizacji Spraw wraz z historią
17. Integracja z systemami dziedzinowymi Zamawiającego poprzez interfejs
18. Nagrywanie rozmów w trakcie obsługi
19. Odsłuchiwanie zarchwizowanych nagrań
20. Wsparcie supervisora przy zarządzaniu pracą
21. Implementacja 5-ciu scenariuszy Spraw zdefiniowanych przez Zamawiającego
22. Implementacja 10-ciu scenariuszy Spraw zdefiniowanych przez Zamawiającego
23. Implementacja dedykowanych scenariuszy Spraw
MD - 1 dzień roboczy (dni powszednie, godz. 8.00 - 16.00)

Skontaktuj się z nami!

+48 573 560 005
info@circlecc.pl